dinsdag, september 23, 2008

rillerig

Ik ben rillerig , Heller is ziek , echt gewoon snotverkouden ziek en ik ben rillerig .
Ik voel me verder best OK maar trillerig, Heller lag vannacht zo naast me te woelen dat ik merkte dat er "iets" was , en dat was er , hij moest plassen , samen naar de wc gegaan en toen was ik wakker , klaar wakker . Terug in bed lukte het niet meer , woelen en draaien warm met deken, koud zonder en toe er dus maar uit.

Om in de vroegte te ontdekken dat er geen brood was, eerst douchen, mediteren en toen maar wafels gebakken ;) en dat vond niemand erg .


Hier op de foto niet onze ontbijttafel maar wel indentieke wafels ;)

Vooral met de vlierbessen jam die we zondag tussen de drukke dingen door nog maakten was dat een jammie ontbijt , ook de vroege vogels ( mijn middelbare scholieren die een uurtje eerder ontbijten ) waren erg in hun sas met het broodgebrek ;-)

Maar nu ben ik rillerig en wreekt het slaap te kort zich, tijd voor een nappie met open ogen denk ik , ik ga maar even op de bank liggen ;-) .
Mooi weer is het niet echt, de pukkies bouwen van Duplo een huis oid , dat gaat dus goed .

De jas voor Noa moet dan maar even wachten tot de middag , hij wordt GAAF.


NB, rillerig kwam niet alleen van moe , ik heb weer eens koorts ;-( 39.6 ;-(

4 opmerkingen:

Jikkes zei

Beterschap Elly!

Het heerst ook echt hé, hier ook een snotterende dame met hoofdpijn in mijn bed...

Jikkes zei

En ach....ook beterschap voor Heller natuurlijk.

Prachtig hé eigenlijk....ik merk ook al, voordat de kinderen die bij ons in bed slapen, ziek zijn, dat ze ziek gaan worden....

Annelies zei

Beterschap!

Hadden Rens en Merel ook wafels mee naar school in hun trommel?

Unknown zei

Beterschap Elly. En Heller. Lastig hé, ziek zijn. Eigenlijk kun je als mama alleen maar na 19:00 uur ziek zijn. Of onder schooltijd. Die wafels zien er lekker uit. Een vriendin van mij bakt ze ook wel eens. Smullen!

Groet. Britt