dinsdag, september 02, 2008

Jawel

9 jaar zijn we alweer getrouwd.
Best lang al bedenk ik me.
Tegelijk komt zoals altijd de gedachte boven drijven aan Xaar, ons meisje van toen.
Best raar dat wij in onze wittebroodsweken een doodziek kindje naar de OK brachten om haar levenloos terug te krijgen .. best raar om in je wittebroodsweken 1 van onze toen 4 kinderen te begraven.Best raar dat Xaar wel bij ons trouwen was en een kleine 6 weken later begraven ...........

Het is een mooie dag geweest vandaag , met koffie en koek ;-) , een prachtig toneelstuk van Nina en haar klas , gezellig tutten in de middag en des avonds naar het restaurant van een vriendin, lekker eten ;). Heerlijk hoor als er gewoon eens een ander voor je kookt en afwast .
Ik at tagliatelle met vis , mjaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmm , dat eet ik echt graag !!
De kids ook elk wat wils , lasagne , pasta 4 formaggio , pasta pescatore , Heller pasta met kaasjes en Noa een pizza , allemaal dat wat ze lekker vonden , frisje erbij , en genieten maar ;-)

Bloemen gehad van mijn grote dochter , Super vind ik dat , dat ze dat dus zomaar van haar zakgeld koopt ;-), zo lief , dat kind en nu best wel lekker vroeg toch nog naar bed , heerlijk want mijn lijf doet me pijn de laatste dagen , liggen schiet er al een dag of 3 bij in en dat is niet goed .
Lekker slapen dus zo dadelijk ;)

7 opmerkingen:

De Tegelaars zei

Gefeliciteerd met je trouwdag Elly!!

Elly2

Irene zei

Gefeliciteerd Elly!!
Een memorabele dag vol met dierbare herinneringen.

Elly zei

Dankjulliewel ;) ennn Elly , met welk email adres heb je me toegevoegd aan je blog ????
hij wil met met remenixano niet binnenlaten ;))

Het was een mooie dag ;)

Marga zei

Gefeliciteerd Elly! Mooie dag klinkt het!

Liefs, Marga

Teunie Luijk zei

Gefeliciteerd, Elly. Ik ken het: een lach én een traan...

Teunie

Unknown zei

Gefeliciteerd Elly en Ton. Ik hoop dat er nog vele gelukkige jaren volgen...

Groet. Britt

Annelies zei

Gefeliciteerd!