dinsdag, september 09, 2008

lekker weer

Wat is het lekker weer, dat wat ik verleden week wenste is nu waar , heerlijk.
Die zon, dat is gewoon genieten , SUPER .
Ik ben langzaamaan de kasten aan het controleren op warmere kleding die nog past en heb al weer gezien dat er erg veel weg mag ;-)) dat past gewoonweg niet meer. De naaimachine snort onophoudelijk , de breipennen tikkelen ;-) en ik heb plezier , het een na het ander rolt uit mijn handen , veel paars en rose dit jaar en bruin en groen voor Nina .Mooi. Morgen naar Alkmaar , en naar het bos als het eventjes lukt, anders stellen we dat maar uit tot vrijdag .
Het blijft als ik de voorspellers mag geloven de hele week mooi weer.
Het koortsige gevoel is bijna verdwenen, de grieperig aandoende spoken verdreven ;-) en ik geniet van de tuin in de zon.
HEERLIJK.

En nu net terug van het zwembad, wat was het er lekker ;-))

Geen opmerkingen: