maandag, september 22, 2008

Yes ;-)

Hij staat , De Norden ;)

Zaterdag opgehaald en gisteren in elkaar gezet.
Het was een vol weekend .
Zaterdagmorgen eerst naar Haarlem , Merel haar viool ter revisie aanbieden ,proberen niet te schrikken van wat dat gaat kosten ;), dat wisten we al een beetje , maar toch he...
Vervolgens aansluitend naar Assendelft , de tafel halen . Dat was een belevenis , Assendelft leek onbereikbaar , alle toegangswegen leken omleidingen te hebben ;-((
Wat weer inhield dat er veel opstoppingen waren , ik heb wel veel mooie huizen en prachtige stukken natuur gezien , maar vond het wel een erge lange dag ..........
De kinderen hielden zich geweldig !!!
Thuisgekomen waren we eigenlijk zat , maar er wachtte nog het doen van boodschappen en andere huishoudelijke zaken die altijd op zaterdag plaats hebben.
Na het eten ( laat ) lekker een filmpje gekeken met zijn allen ipv spelletje doen , daar was iedereen veel te moe voor .

Gisteren was het een chaos dag , veel geschuif met meubels, veel stapels , het staat nog niet helemaal zoals we willen , maar het staat en we zijn blij , mijn werkhoek is nu ruimer , de eethoek is ruimer en er is meer speelruimte en dat terwijl er nu grotere tafels staan.
Dat doen we goed ;-).
Nare bijkomstigheid is dat ik er ziek van word, gewon stomweg koorts krijg als ik niet gewoon rustig aan doe. Dat gebeurt vaker , maar is toch elke keer weer ene verrassing ook.
Vandaag dus een dagje tam dan maar, lekker met mijn nieuwe( zelfgebreide van Noro) vest aan ;-).
Het is heerlijk buiten dus we gaan zo gewoon heerlijk met de hond naar het park , mama op een bankje en Heller en gastmeisje lekker ravotten ..........
Ik heb er zin in.



Eigenlijk wilde ik naar het bos vanmiddag , maar dat doen we dan wel woensdag wel

2 opmerkingen:

Jikkes zei

Ik WIL 'em OOK, de NORDEN!!!!

Petrouchka zei

We hebben er pas 1 voor de leraren/vergader/Or ruimte op school gekocht ...de grote Norden
Ik ben er ook weg van !