zaterdag, september 06, 2008

BRRR

Brrrrr ik heb het koud , ijskoud , vandaag 6 september, de dag van veel leuke dingen
Het Pepperfestival, de rommelmarkt bij oma in Bovenkarspel, een uitje in Schoorl , ik kon al haast niet kiezen en had een mooi schemaatje gemaakt waarin in elk geval 2 activiteiten pasten ;-).
Maar het ging anders ;-(, ik was vanmorgen laat wakker, kon amper voor of achteruit van een pijnlijk lijf , knieƫn , rug en handen lieten me duidelijk weten aanwezig te zijn en wel in een vorm die niet fijn aanvoelde, daarnaast het gevoel of ik een teveel aan drank tot me had genomen de avond ervoor , bleeeeeeeeeeeeeeekkkkkkk.
Ik sleepte me naar beneden in de hoop dat het ontbijt ea zou veranderen , maar nee het blekkie gevoel bleef, geen koorts dus besloot ik dat ik me bij oma ook wel bleek kon voelen dan konden we in elk geval wel even naar de rommelmarkt en bij oma langs .
Daar aangekomen vond ik dat achteraf toch een erg slecht plan , ik had het KOUD steenkoud en dat kwam niet door een tekort aan kleding oid , het was zo griepachtig koud .

Langzaam liet ik het idee aan het Pepperfestival varen ;((. Niet leuk , ik had er zo een zin in, maar ik hang nu brak op de bank , tikker wat in op dit blog en heb het gevoel of de wereld om me heen zwaait en zwabbert , dus dat wordt niks , gisteren zette het in , dit blub gevoel , hopelijk is het morgen weg , dat is er kunstmarkt op de rode steen alhier en daar zou ik ook graag heen gaan.
We zullen zien, ik duik terug in de kussen en apk een dekentje en ga lekker hangen , een van mijn meisjes zet nu een pot thee en daar reden we het wel mee ;-)
Saampjes ziekjes , dat is ook wel knus.

Geen opmerkingen: