woensdag, september 24, 2008

Herfst






Jawel, het is herfst, al een dag of wat, dit weekend had ik mijn rite om de herfst welkom te heten .
In de natuur, mijn viering van Mabon , alleen dit keer.

En nu voel ik ook herfst , het is koud , ik ben snipverkouden, maar heb een gezellig ochtend achter de rug , op school maakten we prachtige engelen in kleur , het voorbeeld hier is wit , ben zo dom geweest mijn maaksel niet te fotograferen terwijl ik de camera notabene mee had ;)




Dat zal de koorts geweest zijn, die is sky-high , eigenlijk wilde ik vanavond een avondje QT-en , maar dat laat ik maar ;-((
Een wende heeft op mij altijd lichamelijk impact.


Herfst echter is heerlijk , vooral elk jaar weer dat naar binnen keren , dat doet me goed, dat doe ik elk jaar beter ;-)
op weg naar binnen kom ik, mooie en ook minder mooie dingen tegen en elk jaar reis ik dieper lijkt wel, laag na laag.
Wandelen is het bos heelt , Heller geniet en ik ook . Ik kijk uit naar dagen bos in de herfstvakantie , heerlijk .




de herfstfoto's zijn van teun veldman

Geen opmerkingen: