zaterdag, september 27, 2008

opruimen

Hectiek hoor , verleden week een grotere tafel , een Norden , supermassel via marktplaats , heerlijk en deze week een mooie kast erbij voor in de keuken, een pracht iemand deed hem cadeau ;-)
Het maakt mijn toch al kleine keuken extra klein , maar wel veel opgeruimder en dat is FIJN. We dromen door van een aanbouw en dan komt alles erg van pas , dan is zo een extra kast juist heerlijk .

Het huis staat van al dat geschuif en gedoe wel op zijn kop , grieperig worden was juist in deze week niet zo handig .
Vandaag moest ik echter rechtop en heb toch maar medicatie genomen ;-(.

Het huis dat komt maandag wel weer , maar morgen is er een markt waar ik sta ;-) en daarvoor moet ik nog eea doen ;-), bijvoorbeeld de auto inpakken .
Gelukkig is het heerlijk weer en kan ik alles erg overzichtelijk uitstallen/

In en om huis mag er veel weg , de komende week komt eea hier te staan en wie weet zit er wat voor je bij ;-)

Geen opmerkingen: