dinsdag, maart 03, 2009

3 maart alweer





en morgen proberen we verder .
Die jurk dan he , waar ik het eerder over had , ik ben nu moe en muf , heb zooooooooooooooo megaveel heen en weer gefietst vandaag en dan steeds drijfnat worden ;((
Maar ook de lente kwam ik tegen onderweg




en dan nog mijn vader, jarig vandaag .....zonder ons , raar hoor , maar ik zag het even niet voor hoe daar te geraken , goh, wat wen je als mens toch aan een auto.
Mijn hoofd zat toch al wel een beetje vol vandaag , Noa ging roefelen , mijn hoofd was bij een begrafenis van 4 weken gelden , Nina zou gaan breien , dat gaan we vanavond doen , nadat ik een cliƫnt heb behandeld.
Zelf heb ik net wel een stukje aan mijn kant-sjaal gebreid , klein stukje maar , maar toch al die kleine stukjes maken de sjaal ;)





en dan morgen dus verder met de jurk en duimen dat vanavond mijn site weer hangt
een warrig blogje geloof ik , dit keer , morgen beter ......

Geen opmerkingen: