woensdag, maart 04, 2009

rechtop




En we zijn maar weer rechtop gaan staan , de pijn in mijn knieën genegeerd en naar de markt gelopen met klein mannetje mijn.
Ondertussen het kleurenschema voor wolvervenopverzoekvooreenklant bij elkaar bedacht , me door een conculega laten inspireren ( waar zo een ontmoetingsplaats als de markt al niet goed voor is )
Ik ga maar roeien met de riemen die ik nog wel heb.
Tis druk in Villa Kula, erg druk, vooral in mijn hoofd.
Even naar buiten met Heller deed goed .
Straks nog even naar het park met de hond en dan aan de tekenslag heb mooie jurken in mijn hoofd voor de zomer , nu ze nog omzetten in een werkbaar patroon ;-).
Nina haar jurk is bijna af ( ze speelt meesteres van de dood in Kalevala )
Merel kijkt Hogfather en ik pik af en toe een glimp mee , grappige film ;)

Geen opmerkingen: