vrijdag, maart 06, 2009

Stil

Het is stil in huis ,superstil , er is geen kind thuis ....
De oudste twee naar school , dan 1 bij een vriendin en oma heeft de jongste twee zojuist opgehaald.
Ik ben snipsnotverkouden ;( , dat vind ik nooit zo fijn , vanmorgen moest ik zelfs met een vochtig lapje langs mijn ogen om de open te krijgen . En tijd voor hangen is er niet , er moeten wat jurken genaaid , wat afgebreid en ik moet ook puinruimen om me heen nu allemaal kratten stof en wol , het was een heerlijk crea weekje ;), maar wij maken er dan altijd wel een erge rommelzooi van ;0) en morgen is het weer een tuindag en dan zondag vrouwendag in scharwoude, dus moet vandaag de boel aan kant.
En dat allemaal bedenkend,zit ik lekker te snippen achter de PC terwijl ik dit tik , om ze het overgaan tot actie wat uit te stellen ;)

Eerst maar eens muziek op zetten , zonder die kinderstemmen is stil wel heel erg stil.

Geen opmerkingen: