donderdag, maart 19, 2009

donderdag ;) 19 maart

Vandaag van fietsen naar Berkhout ;) heerlijk om te doen , mijn knieën echter vonden van niet ;(( en dan met name de linker .
Gaat wel lekker zo ......... linker knie au au au ( al weken ) rechter oksel au au au ( er is een haarvaatje ontstoken oid, zou vanzelf weer overgaan , kreeg er echter geen tijd bij ;) )

Fietsen waaiden wel de frummels uit mijn hoofd en na een lekker ochtendje op de fiets weer terug , langs huis de hond uitlaten en hup naar school Heller ophalen.
Ergens had ik ook nog gepland eea te naaien , maar terug thuis zijn we een korte lunhbreak toch maar naar de kringloopwinkel gefietst op zoek naar wat broeken voor mijn rap in de lengte omhoog geschoten bengel.
Helaas was er niets te vinden .
Bij terugkomst lag er echter wel vrolijke gezellige leuke post op de mat ;), een lief boekje waar ik heel blij mee ben.

en dan is de dag alweer haast voor bij , constateer ik dat ik nog steeds een nare hoest heb ( al weken en dan vooral in de nacht ) en ga ik maar eens erg vroeg naar bed , om 20.00 lig ik plat .............

Geen opmerkingen: