donderdag, maart 12, 2009

donderdag , van dol naar minder dol

Het zou dolle donderdag zijn vandaag, er waren teveel dingen in de dag gepropt . In de tijd dat ik ze in mijn agenda zette, kon het allemaal precies, het was nipt, maar met de auto sloot alles precies aan, echter de auto is voor onbepaalde tijd vervangen voor trein en bus en fiets en dan ziet je tijdschema er plots heel anders uit.
Voor de meeste dagen heb ik "offers" gebracht en veel geschrapt , voor deze dag kon dat echter niet echt, allemaal toch vooral belangrijke "kinderdingen" en daar kwam verleden week nog een uitnodiging van half 6 tot half 8 bij Merel op school te eten en te doen bij.

Er restte mij dus weinig anders dan toch maar schrappen , en geschrapt heb ik met als gevolg dat deze dag plots heel leeg werd toen er ook nog een kinderding niet doorging ;)
De middag is lekker leeg ;-), pas om kwart over 4 ongeveer moet in in de trein zitten en dan kan ik lekker lezen ( dat is wel weer een heel groot voordeel van de trein)
Het eerste deel van de middag heb ik lekker met Heller naar Anouk gekeken , we krijgen maar geen genoeg van haar optreden in het Gelredome.
Nu ga ik snel een tas inpakken met breisels en boek voor in de trein ;0) dan nog een strippenkaartje aanschaffen en we zijn er helemaal klaar voor ..............

3 opmerkingen:

Marijke zei

Hey Elly,
je hebt het blijkbaar heel druk.. Ik heb je al een paar keer gemaild zonder reactie. Kan je eventjes iets laten weten op het swapforum over de swaps (al ontvangen? verstuurd?) groetjes, Marijke

Unknown zei

Ik kan niet mailen via mijn provider , enkel online en ik kan dus niet bij de inlogcodes van het swapforum die zitten in mijn mailbak die op een andere niet werkende PC zit ;)
Ik voor deze periode een gmail account aangemaakt . Te weten villakulasregenboog@gmail.com
Daar kan je me mailen .

- zei

Pfff zo'n dolle dag klinkt me maar al te bekend in de oren.
Geniet van een heerlijk zonnig bijna lente weekend.