zondag, maart 15, 2009

sunday busy sunday



Werk op de buitentuin wat gedaan moet , een dansjurk voor Merel in rose satijn , en zwarte gothicjurk voor Nina, een gehaakte top voor Noa , een knikkerzak voor Heller , dus een speciale en een quilt voor een lieve vriendin.






Dat zijn de projecten die vandaag van start gingen , ik voel zo fit en in balans en zo , dat ik wel iets meer hooi op de vork nam dan misschien praktisch is ;-)
Maar het kan ;-) de dag zit wel wat vol nu , ik wil nog graag wat breien aan mijn mooie sjaal to be ook . ( daarvan later een plaatje ;) )

En als het goed gaat later in de week wat affo's

2 opmerkingen:

Marijke zei

oh leuk,hé, die lou-lou girls borduurtjes :-)

Elly zei

Ja he, ik vind ze super , ik heb volgens mij voor jou een pakje klaar liggen , klopt dat ???
Zou je je adres kunnen pben naar villakulasregenboog@gmail.com