dinsdag, maart 10, 2009

vol

Ik zit een beetje stuk, zoiets, niet helemaal, maar het lijkt erop, tis anders, tis OK , maar het is wel wat het is, ik kom niet in beweging, wel binnenshuis, maar naar buiten dat lukt even niet. Ik heb de muren om me heen even nodig, erg nodig.
Ik wijt het mede aan het weer ;-), zon doet het beter he ;), maar het is ook omdat het veel was de laatste tijd , omdat er veel tranen zijn de laatste tijd, omdat ik zondag een prachtdag had, die nawerkt in mijn emotionele lagen en omdat ik verleden week een heling ontving die veel los maakte , omdat ik me wonderlijk schoon voel en tegelijk verdriet en pijn van mensen dicht om me heen zie , een beetje meebeleef soms en ook gewoon omdat ik "haar" mis en haar dochter zie, elke dag, spelend, hollend en dan doet het zeer, verrekte zeer.
En dan blijf ik dus even lekker binnen en naai wat, brei wat, doe niet veel, hou Heller een dagje thuis( want ik wil echt niet naar buiten vandaag)
En morgen gaat het beter en is het sowieso thuisdag ;-), lekker.
Mmm alweer een schrijfblog , het wordt weer tijd voor fotootjes , later .................

En dan zing ik hem nog een keer keihard mee , voor jou/met jou Rien ..........


No Ceiling - Eddie Vedder (Into the Wild)
Comes the morning
When I can feel
That there's nothing left to be concealed
Moving on a scene surreal
No, my heart will never, will never be far from here

Sure as I am breathing
Sure as I'm sad
I'll keep this wisdom in my flesh
I leave here believing more than I had
And there's a reason I'll be, a reason I'll be back

As I walk the hemisphere
I got my wish to up and disappear
I've been wounded, I've been healed
Now for landing I've been, for landing I've been cleared

Sure as I am breathing
Sure as I'm sad
I'll keep this wisdom in my flesh
I leave here believing more than I had
This love has got no ceiling.

1 opmerking:

De Tegelaars zei

Vervelend Elly dat je je zo voelt. voor mij wel herkenbaar. Soms is het gewoon even genoeg! En dan trek je je even terug in je hol!

Sterkte,

Elly2