maandag, maart 09, 2009

Daar zijn we weer

Zooo de vakantie is om , de kindjes zijn weer allemaal bij me , we zijn weer helemaal thuis en we willen meer, meer vakantie meer buiten en meer samen breien en frutten en naaien. Het beviel wel , we hebben tussen kerst en nu , ongeveer 30 mutsen , 12 katjes , een hondje, 2 truien, 7 kruikenzakken , 8 popjes en 2 stola's gebreid , Nian en Merel haakten nog een paar keycords, ideetje via handwerken zonder grenzen op gedaan, we stonden versteld van de score ;) ( en o ja ook nog 4 paar sokken )
Verder breide ik alleentjes nog aan de KAL van de groninger meebreideken , naaide ik nog een paar lappendekentjes , shirts voor mezelf en veel broeken en truien voor Noa en Heller.
Ik ben daar eigenlijk wel heel trots op ;-) zo een boel dingen en allemaal zo leuk om te maken , we hadden er zo een pret in , Nina heeft ook nog heel veel voor Koninginnedag die nog komen gaat genaaid.
Het was leuk dat eens te inventariseren de afgelopen week , best veel crea's .
En het was leuk te zien dat we een echt team zijn nu ;-), zelfs Heller doet binnen ons team zijn dingetje hihi.

Vandaag was het een dag van veel weg , de hele morgen buitenshuis geweest , in de storm van hot naar her gefietst, best lekker, voor mijn bolleke dan ,maar niet voor mijn lijf ;(( , dat gaat vast wel eens wennen .............

En morgen is het weer dinsdag ,de dag van heen en weer ;-) maar eerst nog even een bergje beenwarmers en polswarmers afmaken ..........en dan naar bed

1 opmerking:

Daan zei

Jee, Elly, wat een bedrijvigheid...en zo gezellig met je meisje!