maandag, maart 30, 2009

zonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is er weer de zon , ik ben BLIJ !!

(En ook een heel piepklein beetje niet , salarissen op aan vaste lasten nog geen week nadat ze binnen zijn ;( dat maakt me wat minder blij )

Maar verder ben ik BLIJ , de koorts is veel minder en mijn schouders branden veel minder , mijn knieen doen minder zeer , en dat komt volgens mij door het mooie weer !!

En door de prachtige elfenkaart die ik vanmorgen trok ,de kaart van Allow en er stond onder meer

Uit de stilte van je hart,
dat lang onbewegelijk en in gedachten bleef,
zullen kleuren voortkomen,
en daaruit weer klanken,
die dansend in het universum
zullen worden verstrooid.
En jij zult midden in die muziek zijn,
jouw sprookje zal beginnen
als je wilt.
Je hoeft niets anders
en niets heerlijkers te doen
dan te leven.


En dat zet zo neer wat is , vanuit kleur heel ik met klanken , met mijn stem , zooooo gaaf en zo leuk om vamorgen die kaart te trekken die het ook noemt , voor mij dan ;-)


Het is sowieso een pracht dag vandaag, ik zal morgen eens op de foto zetten wat ik allemaal genaaid heb deze dag ;-)
Een trui voor Rens en twee broeken en hij wil ze nog hebben ook ;-), dat was een gokje.
Een trui voor Heller en twee broeken met shirts .
een tuniek voor mij ;0) en twee jurken ...........( een knal turquoise blauwe en een paarse , heerlijk ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Klinkt GOED!!!!! Fijn he, dat licht, die warmte, die kleuren....!

Daan zei

Geniet van het licht en de warmte!