zondag, maart 01, 2009

zondag 1 maart

Zo, het is maart , DE lente maand, dus de komende maand veel werk op de tuin , veel werk voor de voorjaars-markten die er aan komen, kortom lekker veel en leuk werk.
Maar eerst vakantie , voorjaarsvakantie voor Nina Noa en Heller .
Rens en Merel hebben al gehad en moeten dus gewoon naar school.
Ik had veel plannen, wilde op kraambezoek in Emmen, wilde een dagje naar opa die jarig is 3 maart, maar dat gaat anders, heel anders, de auto is kapot en geld voor een reparatie is totaal niet in beeld, nog voor de trein dus blijven we thuis en gaan hier gezellige dingen doen. Op het programma voor de komende week staan naaien met Nina, lentefeeën vilten, poppen koppen maken en de zandbabies in elkaar zetten.
Kabouters breien en wat tunieken naaien ;-), spelletjes doen en lekkere dingen bakken .
Verder uitvogelen wanneer de auto dan naar de garage kan ( waarschijnlijk pas in mei van het vakantiegeld ) en dan verzinnen hoe we dat gaan aanpakken zonder ( ik moet nogal vaak naar Bergen etc de komende tijd )
Natuurlijk kan eea prima met trein en bus , maar dat is erg prijzig en kost soms meer tijd dan ik heb tussen Heller naar school brengen en weer ophalen.

Ik hoop dat het weer de komende dagen gezellig is, ik heb daar erge behoefte aan merk ik.
Dat naait lekkerder en houd de griep op afstand , na weken gesukkel wil ik lekker veel naar buiten zonder zere keel oren etc.........
We duimen dus voor veel zon ;-)

Geen opmerkingen: