vrijdag, maart 27, 2009

getikt ;-)

Ik werd getikt door haar

Hieronder mijn lijstje ;-)

mijn obsessie van dit moment:
* ik heb toch geen obsessies , nou misschien een kleintje :-) , of twee, wie weet , breien ;-) en stem geven aan ( helende stem)

wat draag ik nu:
* donkerrode legging, daaroverheen een wijde rok, enkellang in "vuur"kleuren en daarop een rode tuniek , donkerrood , en een vest erover , gebreide sokken en beenwarmers en dr martens

waar droom ik graag over
* Over grote boerderijen en paarden en een eigen boomgaard etc etc

Wie heb ik het laatst een knuffel gegeven
* Heller omdat ie zo van knuffelen houd

Wat ik vanavond eet
* Ik ga bij een vriendin eten , dus dat weet ik nog niet ;-)

Mijn laatste aanschaf
* een turquoise bolletje wol voor een popje , heerlijk zachte alpaca

Waar ik nu naar luister
* het gebabbel van Heller en Noa

Favoriete weer-type
* herfstzon

Mijn doel
* van uit mijn kracht doen en zijn

ik zeg tegen de persoon die mij heeft getagged
* dankjewel , leuk lijstje

Favourite vakantieplek
* zuid portugal

Films die ik keer op keer kan bekijken
* --The english patient
--- La tourneuses de pages
--- As it is in heaven
--- into the wild

Het boek dat ik momenteel lees
- hoogevoeligheid als kracht van Marina van Beuken en een aboslute aanrader Kidd skills van Ben Furman

Wat mij momenteel veel plezier geeft,
maar tegelijkertijd ook schuldgevoelens:
* fietsen fietsen fietsen , tis echter niet zo goed voor mijn gewrichten

Het landschap van mijn gedachten
* Water, heerlijk water om in te zijn

Quote die indruk op mij heeft gemaakt
* ‘Immerse yourself in a journey of continuously deepening healing, play and authentic expression.’

Wat zou ik willen hebben
* wat ruimere financiƫn zodat we rekeningen gewoon kunnen betalen , eten gewoon kunnen kopen etc .

Waar ik op wacht
* nergens op

Mijn tic
* in mijn hoofd meer doen dan in de werkelijkheid lukt ;-)

Wat ga ik doen vandaag
* Eten bij een vriendin


Ik tik Annelies, Marrigje, Britt en Katie

2 opmerkingen:

Daan zei

Nou, had je even wat anders om aan te denken... ;-)
Was vergeten te vertellen dat je een vraag mocht veranderen (...)
Dus alsnog?

Leuke antwoorden trouwens!!

jezebelle zei

nog enkele hele mooi films the piano out of africa en super bridges over madison county en dan nog een mooie maar wel een harde en eentje die ik niet wil/kan terug zien niet voor kids en zwangeren erg confronterend "beloved" liefs Jezebelle