woensdag, mei 06, 2009

It's a beautiful day

en dat is het

Ondanks regen en wind is dit een superdag , ik voel me knalllllllllllllllllll en doe een hoop , de nieuwe webshop raakt goed gevuld en de ideeën blijven borrelen , ik heb haast alle luiers af ( ben enkel weer wat adressen zoek ( nee niet kwijt ; dat is weg , zoek is niet weten waar ut is..... )



Zopas kwam tot grote hilariteit de brandweerwagen weer eens aanstormen , met gillende sirenes, we komen er niet eens meer voor overeind ( Heller wel ;))
Wie of wat het doet is niet bekend , maar steeds is er een vals alarm voor deze wijk , deze straat , het adres naast ons ( een gebouw met bewoning van mensen met PDD en aanverwante stoornissen ) is steeds "slachtoffer".
Tja, het geeft je dag wat kleur , zo'n rode auto met blauwe lichtjes ;-) en Heller heeft weer een avontuur beleefd .

en strakjes ga ik lekker weer QT-en met andere mensen , behandelen en behandelt worden. Zo lekker , kortom it's a beautiful day.

1 opmerking:

Miriam zei

Goed om te lezen dat het zo goed met je gaat! En zo'n brandweerauto met gillende sirene en zwaailampen aan is voor mijn zoontje ook altijd feest. Als hij de sirene nog maar hoort, gaat ie al kijken. Alleen is het hier meestal een ambulance en geen brandweerauto.

Groetjes,
Miriam