zondag, mei 10, 2009

zondag wat een heerlijke dag

Het is moederdag , een superdag ;-)

Mijn kinderen worden altijd erg blij van borduurtjesplaatjes die je vindt bij Huups , en tekenen die graag na , dit keer waren ze erg geïnspireerd door het volgende moois ;-)


Deze kreeg ik prachtig op papier.

En verder van Noa en Heller ook nog ons gezin ( als de scanner het doet krijgen jullie de originelen ;-) te zien ) in tekening gebracht ;-)



Merel had dit prachtplaatje als inspiratie gebruikt , ook van Huups , ik kreeg een heel mooi kleurrijk peaceteken , helemaal te Merel , ze is zo goed met kleuren ;-)

Noa had ook nog een heerlijk ontbijtje in de tuin gemaakt ( met papa) en van Nina kreeg ik nog een mooi doosje met liefde ;-) en een lieve mooie pen ;-)
Rens betaalt als cadeautje morgen Merel haar retourtje, dat geeft mij een dag extra om te verzinnen waar treingeld vandaan moet komen de komende weken.

Wat een heerlijk kinderen toch !!
We hebben lekker gewerkt verder , in huis en tuin , koffie gedronken bij oma en toen thuis nog weer lekker in de tuin gezeten .
Een mooie dag.

3 opmerkingen:

Cisca zei

Wat hebben je kinderen goed in de roos geschoten. Heerlijk om zo van je kinderen te kunnen genieten.

Jikkes zei

Wat een idee, om de HUUPSjes na te tekenen....

Liefs,
Maureen

Elly zei

ja ;-) ik ben zelf nog al weg van veel van de borduurtjes daar en de meiden hier ook , soms kopen we een setje , maar kijken doe we veeeeeeel vaker , en natekenen dus ook ;-)
Vooral Merel en Noa , die vinden dat heerlijk om te doen .