donderdag, mei 07, 2009

MP dag en webshop dag

Donderdag , dus MP dag ;-0

Op donderdag zet ik die dingen die ons niet (meer) van nut zijn op MP , dat ruimt lekker , maakt mijn atelier en de kasten van de kids leger en levert eetgeld op ;)
Vandaag eens extra opgeruimd ( ook twee dozen van de zolder ) en dus extra veel op MP gezet en dan nu duimen dat er veel mensen nog koopzin hebben na Koninginnedag en Bevrijdingsdag met al hun markten ;-)
Het is al weer een poosje terug dat we plaatjes maakt ;), de pijn in mijn rechterschouder maakt het bedienen van de camera tot een haast onmogelijk klus ;(
Ik heb nu echter kindlief, die vakantie heeft, bereid gevonden ;-) , dat scheelt , het gaat wel beter met schoudertje , dat wil ik graag zo houden dus leek het me niet wijs houdingen aan te nemen die gewoon nog steeds erg zeer doen.




Ook allerlei dingen die we voor de webshop maakten, zetten we op de foto ;-)
Vooral veel van Nina dit keer ;-), zo leuk dat de kids hun eigen rubriekje hebben ;-)
Balen alleen dat we nog steeds maar niet bij de website kunnen, het wordt wel een mega update dan, als het eindelijk weer kan , maar leuk is ander ;(

1 opmerking:

Annelies zei

Als er iemand uit zo'n onwijze stroken-overgooier is gegroeid weet je waar je die kwijt kan he?
Niet dat Juul geen jurken heeft, maar zo'n geweldig exemplaar kan er altijd nog wel bij!