dinsdag, mei 12, 2009

weekendagenda komende weken ;-)

de meeste weekenden doen wij niet veel , dwz we doen heel veel , maar dan thuis.
De komende weekenden gaan we echter allemaal leuke dingen doen , doen jullie mee ???
Ik heb er zin in , het is me een lijst ;-)

^^Komende vrijdag avond de 15e is het muziekavond op de Parcival, oa Nina speelt dan piano, na de pauze zijn er twee leuke bands te horen ( Mama Loo en Dwaalspoor )
^^Zaterdag de 16e slapen we uit en bereiden we het huis voor engelenbezoek.
^^Zondag de 17e ga ik naar Amsterdam naar een vriendin , samen gaan we dan naar de mobiele picknicktafel
^^Zaterdag de 23e ga ik naar Enkhuizen, naar het Ierse festival
^^Zondag de 24e vieren we Noa haar verjaardag , ze wordt de 26e 8 jaar , dan zijn echter 3 leden van ons gezin op schoolkamp dus wijken we voor 1 keer uit naar de 24e
^^31 mei en 1 juni pinkster we gaan leuke dingen doen ( klimduin etc )
^^Zaterdag 13 juni bakken en koken
^^Zondag 14 juniAK ontmoetingsdag en wij staan op de markt ;-)
^^Vrijdag 19 t/m zondag 21 juni Hoornse stadsfeesten , altijd leuk
^^Zondag 21 juni zonnewende vieren bij André op zijn eiland
^^Zondag 28 juni Parkpop

Zooooooooo, leuk he ????
Ik kom jullie vast wel ergens tegen ;-)

Geen opmerkingen: