zondag, mei 03, 2009

wat zijn ze toch TOP

Mijn kinderen zijn top , dat weet ik zeker ;)
Ze helpen zo veel en zo vaak , dat ik er blij van word.
Voor de vakantie heb ik meer gefietst dan de fysio een goed plan leek en natuurlijk had de fysio gelijk , dat wist ik ook wel, maar zonder auto had ik geen andere optie
Het resultaat is dikke opgezwollen pijnlijke knieƫn die zich nauwelijks buigen laten. Dat komt weer goed , dat weet ik ook , maar voor nu is het ERG lastig ( en pijnlijk)
Het maakt dat ik giga veel breien en haken kan , maar dat dat waar je buigende beentjes bij nodig hebt blijft liggen.
Nog meer aan de kids vragen dan ze al doen wil ik niet, bovendien zit mijn meisje die zo hard werken kan zelf in de lappenmand met een arm waarvan het nog steeds niet helemaal duidelijk is wat er nou mee is , een breuk of toch "gewoon" gekneusd, ze kan er niet veel mee en heeft mitella rust.
Maar nu komen dus de andere twee dames helemaal uit zichzelf in actie en dat is zo LIEF.
Ze komen netjes vragen op hoeveel graden een bepaalde was moet, stoppen hem in de machine en slepen hem naar beneden ( dwz gisteren en eergisteren) waar ik hem dan op hang.
En zo doen we meer ;-) SUPER toch

Ze zijn ook top omdat ze zo blij en creatief zijn ;)
Vandaag kijk ik toch wel trots naar een breiende Noa die een kadootje maakt voor iemand , en creatieve geest die in Merel huist geeft mij aanwijzingen voor een gehaakt iets wat ze hebben wil ;-) en Nina heeft op marktplaats de juist bikini gevonden ;-) , heerlijk.
Deken twee vordert gestaag in mijn handen ;)
Ton sleutelt aan de auto en Rens is net klaar met zijn folderwijk ;)

Op momenten als deze ben ik TROTS

1 opmerking:

Daan zei

Toppers, maar wat wil je met zo'n TopMoeder!

Gneiet maar lekker van ze, Elly!