zondag, mei 17, 2009

zalige zondag

Gisteren en vandaag geniet nog na van de mooie muziekavond die we hadden vrijdag . Ik vond het geweldig om al die kinderen zo vol overgave op hun instrumenten te zien spelen , na de pauze was de beurt aan de ouders en ook dat was genieten, vooral Dwaalspoor was erg leuk en het fluiten van een van de vaders , wow wat was dat mooi !!
1 moeder zong prachtig een lied uit Carmen , heerlijk om zomaar verwend te worden met zulke mooie muziek




Gisteravond kwam er bijzonder bezoek in Villa Kula terecht , ze blijven 5 dagen en ik ben er zo blij mee







Vanmiddag zou ik naar Amsterdam ,maar de aanhoudende regenval is er ondermeer de oorzaak van dat ik toch niet ging , niks erg , in plaats daarvan bakken we soezen , zo leuk ;-)



beetje bloem water en wat eieren et voila, dan nog wat cacao water en boter en honig en smullen maar ;-)
Ik vind het een van de leukste recepten om met kinderen te maken .

Geen opmerkingen: