vrijdag, mei 01, 2009

Veel ;)

Tjoeps , wat gebeurde er veel de laatste dagen , zoveel dat bloggen niet echt op de eerste plaats kwam ;-)
Maar we zijn er weer, Merel haar arm doet na een val op skates nog steeds erg veel pijn ( strakjes weer een fotootje )
Rens is na zijn val een ruime week geleden met de fiets weer redelijk heel , ook de wonden aan zijn huid genezen goed .
De zon schijnt heerlijk veel meer dan de weersverwachtingen aangaven , Nina had gisteren dan ook een heerlijk ochtend op de vrijmarkt.
Ze zat met vriendinnen , de meiden hadden allemaal zelf eea gemaakt , leuke dingen en verkochten die , dankzij het heerlijke weer was het echt een succes .
Ik hielp een vriendin die een horeca gelegenheid heeft , maakte me nuttig met dingen waarvoor je niet hoeft heen en weer te lopen, hoewel ik dat eigenlijk veel leuker vind ;-), maar dat trekken mijn ledematen niet. Ik merkte dat een paar uur haar helpen al veel teveel van het goede was en daar kan ik dan wel van balen , maar goed , gisteren was een fijne dag (met weliswaar een grijs nieuws-randje) .

Vandaag is het heerlijk , Merel zit in de tuin met Klein Broertje ;-) Heller , lekker samen met waterpistooltjes klooien , en daar zij toch echt minder handig is met rechts , is het nivo ongeveer gelijk ;-)
Nina en Noa zijn naar het zwembad, Rens naar vriendje en ik brei en net wat , Ton is werken .
Zo is het leven GOED , ik geniet van het weer ,d e tuin , de kinderen , heerlijk !!
Merel heeft vandaag minder pijn dan gisteren , dat komt vast door het advies eergisteren van HA de arm WEL de hele dag in een mitella te dragen, eerdere adviezen waren dat niet te doen, Maar nu heeft haar arm de hele dag rust en ondersteuning en dat is toch echt fijner.
Ik ga weer verder breien ;-)

Geen opmerkingen: