maandag, mei 25, 2009

van alles

ZO , dat was gezellig gisteren , leuke mensen op Noa haar verjaardagsfeest , ik miste ook een paar leuke mensen , die hadden andere gezellige dingen te doen ;-)
Maar het was een heerlijk dagje, prachtig weer en we zaten heerlijk aan ;-), mooie gesprekken , gewoon een mooie dag !!
Vanmorgen was het weer vroeg dag , Ton Rens en Merel moesten om half negen in Alkmaar op een verzamelpunt zijn, lekkere tijd ;-) met een propvolle AC en ring Alkmaar in het vooruitzicht moet je dan echt wel om half 8 rijden .
Nina en Noa mochten dus alleen naar school voor een keer en Heller had vrij van mij , een andere optie had ik even niet .
Alles liep gesmeerd en om half 10 waren alle bussen gepakt en zwaaide ik mijn halve gezin uit.
Daarna weer naar huis om puin te ruimen , puinig is het hier altijd wel wat , maar na de verjaardagsviering van gisteren en het pakken en bezakken van 3 gezinsleden was dat wat extremer dan anders.
Nu hangt het beddegoed van Rens en Merel aan de lijn, zijn hun kamers gesopt en hangen de dekbedden en dekens uit het raam.
Morgen weer verjaardag vieren ;-) , met weer andere mensen , ook weer leuk denk ik .

Foto's komen nog , ik heb er een boel ;-) , maar hier op deze PC die online kan, staat verder (nog) geen enkel ander programma , ik kan dus geen foto's uitlezen , geen foto's van anderen die ze me toesturen kijken hier etc etc , tis tijdelijk maar wel even ongezellig . ( die andere PC kan verder alles , maar niet online, haha , heb je eindelijk twee van die dingen in huis werkt het nog niet ;-) zo als je zou willen, netwerkend zou het moeten lukken , maar dat is nog niet )

zo en dan nu nog 50 muffins bakken, meisje L en jongetje M naar huis brengen , eten maken kindjes naar bed brengen en uithangen.
Morgen weer een mooie dag .

Geen opmerkingen: