dinsdag, juli 19, 2005

dinsdag 19 juli

Heller heeft geen waterpokken , tenminste daar lijkt het toch niet op daar de bultjes zich niet uitbreiden ;-)) . Wel is erg pieperig en hangerig , maar dat zal dan vast iets anders zijn.
Het is stil in huis en saai , het is Noa's schooldag.
Ik mis mijn vrolijke huppel dan erg , mis het voorlezen, het wandelen, mis Noa gewoon.

Mijn vrolijke huppel vind school moeilijk , ze moet zich passen in een vorm die ze niet gewend is . Thuis lezen we als Noa zin heeft en slaapt ze iedere ochtend nog van 11 tot 1 ongeveer , op school gaat dat niet ..
Op dat soort momenten wilde ik dat de geschikte TO moeder was , maar dat ben ik dus absoluut niet ........ Jammer , ik denk dat mijn kinderen het fijn zouden vinden, hoewel ze het allemaal ook fijn vinden op school, op Noa dan, maar dat komt vast nog wel .
Ik zal op haar letten.

Zo en dan nu de dagelijks lijst van doe dingen maar eens afwerken , het is weer disndag en dat zijn toch altijd weer volle dagen .
We starten met een bakkie koffie voor het huis ;-) dan de oefeningen en vervolgens een peuterwerkje ;-) , een mislukt boorduurtje loshalen en opnieuw borduren .


Elly

1 opmerking:

Annelies zei

Blij dat het toch geen waterpokken zijn! Juul gaat vanmiddag toch gewoon stoer uitdelen op school!

En is dat borduurtje het borduurtje welk borduurtje ik denk dat het is?? ;-))