vrijdag, juli 29, 2005

Lekker weer toch ;-)

Zooo , mijn meidje zit in Kampen , dwz daar ga ik van uit . Ik heb haar met de andere meiden en Heller naar het parkeerterrein van Bataviastad gebracht en daar kwam mijn zussie ook naar toe , Merel overgezet ;-)) fiets en koffer ook en huppatee , na een koppie koffie weer omgekeerd naar huis terug . Heerlijk weer was/is het overigens , het was fijn autorijden zo en we hebben heel veel mooie vogels langs het IJsselmeer gezien.
Dit weekend ga ik nu met Ton haar kamer schilderen , de verf staat al weken te wachten, nu is de gelegenheid daar.
Dat zal vast wat relaxend werken , hoop ik maar . Ik ben het constante gepieker en gepeins zat , ga nu maar gewoon aan de slag de komende tijd , op tijd liggen en dan houdt mijn lijf zich hopelijk ook staande en dan eindelijk eens die dingen af maken die al zooooooo lang liggen , ik heb er zin in , heb tijdens het rijden de meest muizenissen weg laten waaien , weet geen oplossingen voor de constante tekorten op financieel gebied , maar ga er ook maar niet meer over peinzen , het is toch niet door peinzen op te lossen ;-)).

Geen opmerkingen: