vrijdag, juli 29, 2005

vandaag...

deed ik weer wat ik gewoon niet moet doen , vooruit kijken en muizenissen toelaten ;-((
Maar ik ben gewoon een beetje bang , bang voor hoe dat nou toch allemaal moet straks , bang dat we failliet gaan , failliet aan ons leven .
Ik kom maar steeds om in rekeningen die ik niet kan betalen en vraag me dan echt af hoe dat nou volgend jaar moet als er weer allemaal kosten bijkomen voor o.a. ziektekosten verzekeringen .
Het beklemt me , ik reken en reken , maar het gaat niet passen . Het maakt dat ik niet meer functioneer en alleen maar maal . Ik had het aan de kant gezet , wilde echt even niet denken over dit soort dingen, maar toch steekt het de kop weer op ;-((
Ik ben geen zwartkijker , zie meestal het leven juist roser dan het is ;-)))) , maar ik zie het op dagen als vandaag gewoon effe niet meer .

Gelukkig is het mooi weer , gaat Merel strakjes uit logeren en komt Rens morgen weer terug ;-))
Merel heeft zin in haar logeerpartij , dat is lekker voor haar ;-) en Rens komt gelukkig morgen na een weekje weg weer terug , die heb ik best gemist ;-))

Gisteren was het een heerlijk dagje ,een dagje hangen bij oma. Lekker in de speeltuin geweest , heerlijk .
Vandaag is het een mindere dag , een piekerdag , de kids zijn moe en zeurderig , willen niks en ik kan helemaal niks verzinnen , gelukkig gaan we dadelijk Merel wegbrengen . Dan zijn we toch gauwe 3 uurtjes bezig ;-)) en dan is het etenstijd en rolt het vast wel weer , eerst maar eens die piekers uit m'n "kop".

Geen opmerkingen: