woensdag, juli 20, 2005

Te kort

Sinds vandaag weet ik het echt zeker , de dagen zijn te kort ;-)
Het is 15.00 theetijd hier , het huis staat op zijn kop want deze woensdag middag had ik genomen om al dat speelgoed hier beneden nou eens uit te zoeken ;-)) .
Ik heb een helpende hand op de achtergrond, dus dat zou moeten lukken .
Maar net als ik beginnen wil lijkt de pijnstiller wel uitgewerkt en ga ik uit mijn bol van de pijn ;-(( wil Heller absoluut bij mama en nergens anders , bedenk ik me dat er nog een was gedraaid moet worden en ligt de vloer bezaaid met dat speelgoed wat we uit zouden zoeken. Het is verder wel stil in huis , want ik zou er niet zijn ;-) , dat scheelt weer. Maar help wat vliegt de tijd , voor vijven moet die rommel weggewerkt , de fysio bezocht , de boodschappen gedaan , zo de thee is op , ik ga aan de slag ;-))

3 opmerkingen:

Irene zei

En is het je allemaal nog gelukt?
En de pijn, is die inmiddels gezakt?

Elly zei

het is gelukt , 3 zakken speelgoed naar een goed doel ;-) Ton sopt straks de vloer , oma is naar huis en ik heb nu behalve bekken en rugpijn ook een paard in mijn hoofd galoperen ;-)) maar ben wel blij dat ik de klus geklaard heb-)) . Ik ga een diclootje nemen.

Annelies zei

Oeps, en toen kwam ik ook nog langs....