maandag, juli 18, 2005

maandag 18 juli






Wat een heerlijke dag vandaag, alles loopt gesmeerd ;-))).Ik heb zojuist een lastig naaiklusje geklaard , heb heerlijk in het park gewandeld met Heller en Plus en Noa.
Verder enorm gepiekerd over geld en besloten dat ik het allemaal maar zie, het is en blijft tekort , het gat wordt groter en groter , maar ik weet ook niet wat ik er aan kan doen......en heb geen zin het mijn zomer met de kids te laten verpesten .
Ik pieker sowieso veel te veel de laatste tijd. Piekeren lost niets op, ik weet het en toch lig ik soms halve nachten wakker.

Ik heb de poesjes maar eens geprobeerd te fotograferen , kunnen jullie die ook eens zien ;-)) en verder heller in een zeer relaxte pose ;-)

Strakjes lekker op de fiets een eindje weg trappen, Noa en Heller voorin en gaan maar, voor nu eerst een dutje .


Elly

1 opmerking:

Annelies zei

Wat een schatjes, die katjes! En Heller naturlijk ook, maar je weet wel hoe ik over Heller denk ;-))

IK vind je stoer hoor, dat je het op kan brengen om dat stomme geld je zomer niet te laten verpesten....
Ik wens je van harte de hoofdprijs in de staatloterij toe....