dinsdag, juli 05, 2005

dolle dinsdag

Een blik in de agenda vanmorgen en ik krijg een kriebel , ieeeeeeeeeksssssssss, vanmidag moet ik teveel binnen 1 uur . Merel moet om kwart voor vier bij de parkschouwburg zijn voor de generale repetities, Nina heeft om vier uur zwemles , ik heb nog wat bezigheden in de stad , Rens en Merel komen pas om drie uur thuis aaaaarrrrrrrrrrrrrgghhhhh, ik weet even niet hoe dit nou moet .
Om drie uur dan maar tegen mijn gevoel van lekker in met de auto richting zwembad , daar Rens en Nina afzetten , Rens moet dan maar voor 1 keer Nina vergezellen naar de les, dan snel merel naar de PS brengen en vervolgens als een haasje terug naar het zwembad, Rens en Nina weer ophalen , Heller voeden en dan weer vlug Merel halen ;-((((
Daar word ik niet blij van , een hele middag in de auto en Noa en Heller staan vast ook niet te trappelen bij dit vooruitzicht .
Voor nu nog even een paar lapjes borduren , voor de troostquilts ( www.troostquilts.nl) , een jurk voor Merel afronden en er 1 voor Noa knippen.
Voor Heller liggen er nog 4 luiers geknipt en wel klaar en voor een zekere dame ook nog 10 , dat had ik allemaal in deze dag willen proppen , gelukkig hebben we er morgen ook nog 1. ;-))
Gr Elly

Geen opmerkingen: