vrijdag, juli 22, 2005

Vakantie !!!!!


Heerlijk , het is vakantie !!!
6 weken lang heerlijk thuis zijn , heerlijk zonder andere dingen ons leven leven ;-)) , geen sport muziek en school , op de zwemles van Nina na die de hele zomer doorgaat ;-), verder lekker niets , geen verplichtingen , gewoon niks !!
Ik heb er zin , als hoop ik wel dat het weer van de afgelopen weken terugkomt , ik vind dit weer toch wat minder vakantieweer ;-))
Tis een beetje koud zij Noa terecht vanmorgen toen ik haar op haalde van school en ook , ik wil ook naar de eerste , net als Nina ;-) .
Ze vindt het natuurlijk doodeng om strakjes alleen zonder haar grote zus in die kleuterklas te moeten zitten, ik ga gewoon weer een paar keer mee dan.
6 heerlijke weken samen met de kids , relaxen , bijkomen, uitrusten, zwemmen, genieten,leuke mensen bezoeken , heerlijk !!!

Geen opmerkingen: