woensdag, juli 27, 2005

en de regen bleef vallen ;-))

Geen pony dag vandaag dus , het bleef regenen ;-((( tot groot verdriet van de meiden . Morgenochtend heeft Nina zwemles en dan gaan we daarna oma maar vervelen ;-)) , kijken of het daar een paar uur gezellig kunnen maken .
Ik ben na een paar dagen nat , toch wel uitgeknutsled en gelezen met de dames ;-)) , kasten opruimen heb ik ook nog gedaan , nu maar eens naar oma ;-)) en duimen dat het mooier weer wordt. Ook zonder Rens is het toch bets wel heel saai hoor , Merel gaat vrijdag ook nog weg , dan is het echt tijd voor de kleinen hier , daar zullen ze schik in hebben.

1 opmerking:

Annelies zei

Bleh... ik ken het gevoel. Morgen nog 4 oppaskindjes erbij..... Waar láát ik het hele span???
Zaterdag gaan Kees en Astrid op kamp. Ik duim nú al voor mooi(er) weer....