maandag, juli 25, 2005

maandag 25 juli 2005

Yeaaaaahhhhh , vandaag is het Hellers ver"maan"dag , het 1e jaar vieren we hier alle maanden de geboortedag van onze pinkels , dwz , dan eten we een lekker toetje toe en mogen de kids zeggen wat we eten en we zingen de hele dag liedjes voor in dit geval Heller ;-)
8 maanden in mijn knullie alweer , 2/3 jaar ;-)) En stoer dat ie is , vanochtend ging ie staan , trok ie zich zomaar op aan de bank !!!!
En eindelijk heeft ook heller een tand , gisteren volede ik hem opeens , wat dat betreft is ie de langzaamste hier ;-)) , al weken zag ik ze zitten en nu is er eindelijk 1 door , mijn andere pinkles hadden voor ze 6 maanden waren twee tandjes , Heller doet dat lekker rustig aan ;-) .

Verder is het stil in huis , Rens is uit logeren en dat is zo een gezelligerd , die mis ik meteen , hoewel , het is altijd stil in huis als er 1 kind even niet is ;-)) raar hoe je went aan je kinderen om je heen , zodat je het als stil ervaart als er 1 weg is.
Merel gaat vanmiddag kanovaren en de twee jongste meiden gaan lekker op het luchtkussen en meer bij de megasummergames , heerlijk toch dat dat georganiseerd wordt.
http://www.megasummergames.nl/
Het wordt een heerlijk dag ;-)

Geen opmerkingen: