woensdag, juli 27, 2005

woensdag 27 juli

Wat een gezellig getikkel weer , de regen die op de overkapping drupt ;-)) , jammer hoor we hadden buitenplannen en die gaat ik toch maar iets aanpassen.
Hoewel we misschien straks nog een zonnetje zien ;-) , ze gaan in elk geval naar Hoorn , daar is het ponydag vandaag en onze meiden zijn dol op pony's . We zullen zien , het wordt vast leuk ;)). Gsiteren was het een mooie dag , we hebben gebakken met Herman, heerlijk met noten en appel , we zijn naar zwemles geweest en ook nog naar de Lidl gefietst, de bakfiets helemaal vol geladen en weer naat huis , naar de tuin geweest en zo was de dag weer om . In de ochtend werd ik nog superverrast door Nina ( 6 jaar).
Er lagen 3 schone wassen op mijn bed te wachten om gevouwen te worden , dat had de lieverd gedaan , terwijl ik in de veronderstelling was dat ze lekker op haar kamer speelde had die kanjer zomaar de hele was weggevouwen EN is kasten gedaan.
SUPER gaaf vind ik dat en ze mag vandaag dan ook iets leuks uitzoeken .
Mijn heerlijke grote meisie ;-))

Vandaag heb ik ook een vakantie planner gemaakt , een grote poster met vakjes waar alle dingen instaan die gepland zijn en waar dus ook nog dingen bij kunnen , we beraden ons op een dagjes Texel , een paar dagen tent ergens etc .....
En zo een poster maken is ook al erg leuk ;-))
Voor nu op naar de koffie

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Elly,
Wat kan jij toch ondanks de tegenslagen genieten van het leven. Ook al weet ik dat je het vaak moeilijk hebt en alle recht hebt om te mopperen!! Ik bewonder je daarin hoor. En die Nina...toppie hoor!!
Elly 2, ook met regen in Almere:-((