zondag, november 02, 2008

1-2 november 2008

Nou nou dat was me wel een weekend , druk vol en emotioneel.
Zaterdag het doodsbericht van een vriend , zondag een dag familieopstellingen.
Weinig tijd voor ontspanning dus dit weekend. Dat is ook te zien in huis , ik ga zo maar eens opruimen , dat is er kennelijk bij ingeschoten gisteren ;-)
Mijn gedachten zijn toch vooral veel bij Ferry , gek eigenlijk dat al je mooie herinneringen aan een mens boven komen drijven, als ie overlijdt.
Het houd me behoorlijk bezig , het was een mooi mens , een nobel mens met idealen , misschien teveel idealen, kan je teveel idealen hebben ??
Vast , dit gevoelig mensenkind kon het allemaal slecht hebben denk ik zo .


Zondag was een mooie dag , ik heb veel geleerd en er komen nog steeds inzichten boven
Ik ben blij met de mensen die er waren en dankbaar voor wat ik mede door hun aanwezigheid leerde, fijn.

Voor nu , druk , ik hen nog eea aan werk liggen , naaiwerk breiwerk en schrijfwerk.
Aan de slag dus maar eens ;-)

Geen opmerkingen: