donderdag, november 13, 2008

dankjewel




Zo aan de vooravond van mijn 43e verjaardag ( ben geboren 15 11 65 ) komen in mijn hoofdhutspot zomaar allerlei gedachten van DANKJEWEL op
Vooral mijn moeder ben ik dankbaar dat ze mij droeg 8 maanden lang , dat ze me baarde en me verzorgde.
Het zal lang niet altijd gemakkelijk zijn geweest, die begintijd van haar relatie met mijn vader, ze was nog haast een kind toen ze mij kreeg.
Ik ben trots op haar, dat ze toch mijn moeder is geworden.

Ik voel ook dankbaarheid naar al mijn vriendjes en vriendinnetjes , juist ook naar hen die niet meer in mijn leven zijn, ook zij hebben me geholpen te worden wie ik nu ben, door mee te lopen, naast me, ondervond ik hun steun.
Ook voel ik zoveel dankbaarheid naar mijn kinderen, dat ze hier zijn gekomen, bij mij, elke dag geniet ik van ze.

Al deze gedachten tuimelen door mijn hoofd , een lekker gevoel van dankjewel reist door mijn lijf , mmmmmmm, als ik er geluid aan geef is dat vrolijk en vrij.

Ik voel me opeens dankbaar voor nog veel meer , voor alle mooie ontmoetingen met prachtige mensen die ik al had , vooraf al voor de ontmoetingen met mensen die ik nog ga hebben. voor dat wat ik allemaal al leerde hier, nu en voor dat wat ik vast nog leren ga .........
Het houd niet meer op , dit gevoel is zo mooi , zo lekker ............

DANKJEWEL

3 opmerkingen:

Teunie Luijk zei

Lieve Elly,

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens, dat het gevoel van dankbaarheid, ook het komende levensjaar, de boventoon mag voeren.

Teunie

De Tegelaars zei

Hoi elly,
Van harte gefeliciterd met je verjaardag! Ik hoop dat je een heerlijke dag gehad hebt.

Elly2

Marga zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En blijf je eigen positieve zelf!
Liefs, Marga