maandag, november 17, 2008

sinterdingen





Ik ben laat dit jaar, megalaat , ik moet voor een markt heel snel al binnenkort toch wel ;) nog heel veel sinterdingen maken en op een of andere manier kan ik me er maar niet toe zetten aan de slag te gaan .
Suf muf dus , maar wel gewoon waar . Vandaag moet het er echt van komen en juist nu si het zulk heerlijk weer , haalden we gisteren nog in guur weer de Sint in bij oma op het dorp, nu schijnt de zon heerlijk op mijn gezicht ;0)
Maar het moet echt , er ligt ook nog een stapeltje naaiwerk voor M , dat moet ook nog weggewerkt , soooooo let's do it

1 opmerking:

Jikkes zei

Maar deze slofsokken zijn echt geweldig!!!
Succes met de verdere spulletjes.
Dit jaar zit het er voor mij helaas niet in om zelf spulletjes te maken voor de kids.
Verleden jaar, nadat jij mij op het idee hebt gebracht eigenlijk, heb ik er zo van genoten, het stiekume knutselen....
En 't is ook zo waardevol.