dinsdag, november 25, 2008

Heller is JARIG

Prachtig is ie, mijn jongste zoon, alweer 4 jaar hier , vandaag.
Ik weet het nog zo goed , in de ochtend om 5.00 kwamen de eerste weeen en liet Ton het beval bad vol lopen.
In dat water was het goed toeven en kon ik helemaal ontspannen , wat een uitvinding, in water bevallen is het voor mij helemaal.
En wat was en is het genieten van dat kleine mannetje , bruisend , borrelend , vol energie, ( soms meer dan mamala ).
Helemaal vol vuur, omarmt ie het leven. Genieten , dat is het woord wat heller het meeste past, en in dat genieten neemt ie ons mee , door zijn ogen is de wereld een sprookje , een wonderlijk spel van kleuren geuren en bewegen , hij heeft met geleerd is het NU te leven.

Ik ben zo blij met dit jochie, hij is door er gewoon te zijn zo een mooi iets om mee te leven.


Hij heeft het gaaf gevierd , was blij met alles wat ie kreeg, van ons twee cars autootjes , een prentenboek en nieuwe regenlaarzen , Van Rens en gave draak , van Merel riddertjes , vet stoere , van oma een leren knikker en nog een boel geld .
Van andere oma ook twee autootjes , van Franca een skippybal en dat is geloof ik zijn mooiste cadeau , hij roept alsmaar dat Franca zo een lief meisje is ;-), tevreden nam ie de dag door , alles wat ie had gead werd opgenoemd , de taart , de visite en het was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk zei ie ;-)

Mijn heerlijk jongetje .

4 opmerkingen:

Irene zei

gefeliciteerd!!!

Annelies zei

Nog gefeliciteerd!

Unknown zei

Gefeliciteerd Elly en Heller en allemaal.

Groet. Britt

De Tegelaars zei

Gefeliciteerd nog Elly met zijn verjaardag pffffff 4 jaar alweer. En nu op naar school?? Lekker kalmpjes aan beginnen??

groet,
Elly