vrijdag, november 14, 2008

Hoera , 43 jaar .

Het was een superverjaardag dit jaar.

Net uit bed verrasten twee van mijn heerlijk dochters me optimaal , Nina met een heerlijke chocoladeletter , fair trade ( anders eet mama het niet ;-) en wil zij er geen geld aan uitgeven , heerlijk kind )
Merel was zich te buiten gegaan in de natuurwinkel aan heerlijk badproducten met lavendel en een prachtige agenbda voor 2009
Thich Nhat Hanh , een pracht agenda met op de voorkant een zo mooi spreuk :

Peace is al around us
It is not a matter of faith
it is a matter of practice


Ik was helemaal in de wolken met deze gave cadeau's , superverrast ook , de lieve schatten, een heerlijk verrassing .


In de ochtend gingen we met gezin naar de Hoornse binnenstad , De Sint maakt zijn opwachting in de ahven van Hoorn , geweldig begin van een jarig gevoel , een heuse optocht , allemaal muziek , gezellige mensen , TOP TOP TOP'.
In de wetenschap dat we de Sint welkom gingen heten , was de visite pas na 16.00 uitgenodigd, dat maakt dat ik ruim tijd had lekker te genieten van wat de stad te beiden had .
Samen met Rens heb ik nu eindelijk zijn favo-winkel , de Spellenhoorn
gaan bezoeken , hij wilde me er van alles laten zien ;-)
Geweldig, zo samen lekker tussen de prachtige spellen kneuteren, heerlijke winkel.
Vervolgens naar de natuurwinkel , een glutenvrij lekkertjes kopen voor opa en toen weer naar huis ;-)

Daar wachtte me de volgende verrassing , Rens had in de spellen winkel Keltis voor me gekocht , het overdonderde me een beetje , mijn lieve kinders die hun spaargeld omzetten in cadeautjes voor , ik ben nog steeds onder de indruk en zooooo blij ;)

In de middag kwamen de opa's en oma's , allebei ;) en nog wat later vrienden , het was een rustige verjaardag , maar zo leuk , ik heb heerlijk gekletst , dat kan dan zomaar als je het niet zo druk hebt ;-) , Druk is gezellig , maar dit was ook helemaal OK

Het was een superdag !!

3 opmerkingen:

Irene zei

Lijkt me een leuk spel Elly.
Ben niet echt een spelletjes mens, maar dit soort hou ik weer wel van!

Jikkes zei

Hé Elly, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Wat een heerlijke dag, met mooie cadeaus uit het hart van je kinderen heb je gekregen.
Ik wens je een mooi nieuw levensjaar toe.

atelierlemlem zei

Gefeliciteerd Elly! (beter laat dan nooit he!?) Mijn dochter is ook op de 15-11 jarig, het is gewoon een Superdag, haha!