woensdag, november 05, 2008

5 11 08

Gohhhh de 5e alweer , nog 10 daagjes dan ben ik jarig ;) , ik heb daar zomaar erg veel zin in , geen idee waarom nou precies , vast omdat ik op zaterdag jarig ben ;-)
Het zal wel , er is gewoon dat gevoel van ha lekker ;-)
Gisteren gek genoeg zomaar mooi bij gepraat , ik was naar Ferry's uitvaart met borrel toe , een emotioneel iets , ik zal langzaam aan wel aan het idee wennen dat ie er echt niet meer is .
Gek genoeg was de borrel na zijn ritueel prima , ik heb even lekker gepraat , oude herinneringen opgehaald . Heel Ok .
We waren het er wel allemaal geloof ik wel over eens dat er een fantastisch mooi mens is vertrokken van hier.
Het is zo raar. Dat dat zomaar gebeurt dan ...............
En dan vandaag weer het leven van alle dag , ook al zo gek , er is iemand weg , om nooit meer terug te komen en we leven gewoon door , dat blijft me verbazen , en tegelijk ook niet , gelijk ook is het heel erg OK dat we gewoon verder gaan .


En ja het is al 5 november , nog een maand dat vieren we sinterdesinter en ik heb nog veel pieten werk , ik mag wel eens voortmaken ;)

Geen opmerkingen: