donderdag, november 20, 2008

rustig blijven ademen ............




Zo dat was mee dagje , zomaar 1 met meer dan 1 afspraak en het ging GOED.
Vanmorgen een zakelijke bespreking waar ik best tegen op zag , het leek me goed om voor de bespreking begon een korte meditatie te doen en zo kwam het dat ik een een sjiek kantoor op de grond gezeten samen met Heller ( ja die was mee ) even tot mezelf kwam door de aom klank even lekker een paar maal te doen, de reactie van de inmiddels binnen gekomen zakelijke mede bespreker was leuk ;0), hij bood aan wat wierook te halen om de sfeer compleet te maken, toen ik hem meldde dat dat in mijn tas zat schoten we samen heerlijk in de lach. De bespreking ging helemaal goed , lekker . In de middag had ik nog een afspraak , met mijn kind , een mooie afspraak , goed at ze daar zo op aan had gedrongen , ze wilde mij een possje voor zichzelf was haar wens ;0)
En verder nog breinen over een project waarvoor ik gevraagd ben ,iets met soundhealing , mooi .............maar ik weet het nog niet ......

Een vol dagje dus , waar ik best tegen op had gezien ,maar wat erg meegevallen is.
Ik ben nu wel gevloerd , mijn hele lijf is in protest en ik ga zo een warm ( heet ) bad nemen met een lekkere bruisbal van LUSH ( jarig zijn is leuk ;-) ) en dan toch nog even achter de naaimachine.

Geen opmerkingen: