dinsdag, november 18, 2008

Jawel jawel

November is gewoon een drukke maand , een lekker drukke maand , zo met december in het zicht ;-)
Veel leden van mijn gezin en familie verjaren deze maand en dat geeft toch wel drukte , vooral omdat ik ook wat markten doe deze maand.
Ik naai en brei me suf , vooral toch aan sinterdingen ;0)en verjaarscadeautjes.
Allemaal erg leuk , maar eigenlijk ook wel erg veel, intussen probeer ik werk en studie ook bij te houden , wat wonderwel aardig lukt.
Nou ja niet helemaal , DH neemt me aardig wat werk uit handen , ik lig meer dan ooit want mijn bekken heeft besloten het juist deze maand maar gewoon niet tot slecht te doen ;) , mijn handen hou ik soepel door de ongeveer constant te wrijven en te bewegen , in de ochtend is dat een pijnlijke klus ;(
Maar de dingen die gedaan moeten vorderen gestaag en dat is mooi.
Nog wel veel poppen moeten geboren worden ;) , van de 9 die er besteld zijn heb ik er nu 5 af , effe doorwerken dus nog ;-)
Verder ben ik vooral bezig met de leuke dingen die deze maanden brengen , en dat is de verwondering van mijn jongste zoon , zijn heerlijk blijde gezicht als Sinterklaas hem een hand geeft , zijn verrukking over de vondsten in zijn schoen, zijn vragen wanneer Piet weer komt , hij is GEWELDIG , al bijna 4 jaar is ie dagelijks mijn superzon ( jaja ook superzoon , maar in dezen echt ZON )

Geen opmerkingen: