donderdag, november 13, 2008

13 11 08 donderdag

De week vliegt , ik ben nog met het weekend bezig en het is al haast weer weekend , het leven raast voort en ik , ik ga langzaam deze week , maak pas op de plaats , er is geen ruimte voor snelheid , niet in mij en niet om mij heen. Nieuwe inzichten in mij krijgen langzaam vorm .
Ik ben blij, blijer, blijdst , zie kansen en mogelijkheden , voel en ervaar ruimte.
Ik heb echt zo een mooi weekend achter de rug zo bijzonder , zo ............... geen woorden ...............
Het weer is vandaag ook weer prachtig , helemaal goed , de afgelopen dagen zaten vol met binnen dingen , en vandaag , vandaag wil ik naar buiten en schijnt de zon ook nog eens heerlijk , helemaal OK
Ik ga vast wat dingetjes en bakspullen halen voor zaterdag . Niet te veel want voor zover het zich laat aanzien zijn er erg veel andere dingen te doen en komen er niet erg veel mensjes langs , de Sint maakt ook zijn opwachting en heel veel leuke mensen verjaren in november ;-).
Zo ook veel van mijn kindjes ;-) , dus hebben we een boel verjaardagen op rij , sommige mensen kiezen er dan voor 1 of 2 verjaardagen maar even niet te doen , best jammer want ik hou wel van "vollere" feestjes .

Ik ga nog een barmbrack bakken en havermoutkoekjes met noten en honing, een kippensoepje koken en er wat brood bij bakken , tampenades erbij en we zijn klaar voor het feest ;-)

Geen opmerkingen: