zaterdag, november 29, 2008

29 11 08 RENS is jarig

Yeaaahhhh
14 jaar moeder en dat is niet niks , ik ben er best wel verbaasd over dat ik echt al 14 jaar moeder van zo een geweldig joch ben, dat ik gewoon überhaupt al 14 jaar moeder ben. ( voor mij een pracht iets )
Rens werd heerlijk laat wakker ;-) dat ga mij de gelegenheid in alle vroegte lekkers te bakken en het huis wat te poetsen , meestal is dat een klusje voor de avond ervoor , gisteren echter was de afscheidsdienst van B en was ik erg laat thuis.

Rens en jarig, niet zijn hobby ;-), gelukkig kwamen er vrienden langs en kon ie daar mooi mee naar buiten en naar boven .
Hij werd heerlijk verwend , Brisingr van Christopher paolini kreeg ie , en van een van zijn zusjes een haarborstel ;), van de opa's en oma's geld , van vrienden geld , ( kan ie weer eea aan warhammer( modelbouw achtig iets ) spullen kopen.
Van Noa kreeg ie handschoentjes met jack skelleton hoofdjes erop , vindt Noa zelf prachtig ;-)
Heller had een mooi spel voor de gamecube voor hem ( sonic heet hetgeloof ik ;-) )
Rens is blij , gave kadootjes en niet veel visite , helemaal top volgens hem ;-)

5 opmerkingen:

De Tegelaars zei

Gefeliciteerd Elly met je grote zoon!

Elly2

Marga zei

Ook nog gefeliciteerd met je zoon! Mijn dochter werd 12.
Grappig.

Liefs, Marga

Annelies zei

Nog gefeliciteerd!

Unknown zei

Gefeliciteerd met je grote zoon. Onze dochter werd 7. Populaire dag om geboren te worden blijkbaar, of om te bevallen ;-)


groet. Britt

atelierlemlem zei

Wat heerlijk hé, als je kinderen al zo groot worden. Met heimwee kijk je naar de baby en peutertijd terug, maar vol verwachting naar de toekomst... (onze oudste is 15 nov. 15 geworden, de tweede is 18 nov. 12 geworden en de derde op 21 nov. 9, de laatste wordt in jan. al weer 4..) Inderdaad, november is hier een zeer vruchtbare maand..