woensdag, januari 21, 2009

best raar -- best logisch ook




Best raar.
Sinds de kerst ongeveer ben ik ziek , met af en toe een goede dag ertussen , maar overwegend ziek. Vooral de laatste twee weken.
In al die tijd eet ik nauwelijks , niets blijft nl binnen , enkel kopjes kruidenthee van Yogi maar.
En soms in de middag een cracker , avondeten lukt ook nauwelijks , verder dan wat drink-bouillon en een bakkie yoghurt kom ik niet.
Het lijkt alsof eten mega-vermoeiend is en ik daarom direct na dat eten van vermoeidheid alles er weer uit gooi.
Na het eten ben ik zweterig en plakkerig en voel ik me reuze naar , het gekke is echter dat ik wel trek heb .
Best logisch dus dat ik me nu de koorts aan het afnemen is nog steeds zwabberig en rillerig voel.

Ik wil zo graag weer "doen", ben het hangen in de kussens er zat , maar het lijkt er op dat ik dat voorlopig toch nog even moet gaan doen, beetje breien, beetje computeren , meer lukt gewoon niet ;((
En dat past zo slecht bij me .
Ik voel in mij verzet en toch weet ik dat ik het even zo moet laten.

Het geeft ook tijd, tijd om dagelijks daar te gaan waar ik niet zo heel vaak ga, meestal maar eens per maand, diep naar binnen, beschouwend, steeds als ik dat doe komen er tranen, zeeen van tranen, kennelijk zit er nog heel heel veel verdriet , diep in mij. Dat weet ik ook wel, maar ik heb al zoveel gehuild, soms hoop je, wens je , dat het genoeg was nu, terwijl je tegelijk ook weet dat je nog niet eens op de helft ben .

Geen opmerkingen: