vrijdag, januari 23, 2009

stil






Het is stil in huis erg stil, geen muziekje, geen praatjesmaker , koffie in mijn uppie ;-) en zee-en van tijd.
Alleen naar het park met de hond ( het park is best saai zo in mijn uppie )
Tijd zat voor mijn huiswerk, mijn breiwerk, mijn naaiwerk, een meditatie.
Maar het is niet veel aan nog , zo alleen.

Ik moet er erg aan wennen , mijn kleine man naar school, hij niet ;-) , hij vind het er super en gaat met veel plezier.

Ik weet best dat de uurtjes zich wel weer gaan vullen , dat er een nieuw ritme komt , ik vind er alleen nog effe niks aan .

2 opmerkingen:

Zeeuwse Mama zei

Oh..nou dat is zeker wennen ja...ik hoop dat je je snel lichamelijk beter gaat voelen.
Is dit weer ook lastig voor je, of juist niet?

Groetjes, Sandra

Miriam zei

Ik heb nét zoonlief ingeschreven voor de peuterspeelzaal. Hij is er echt aan toe, of ik dat ben? Ik weet het niet. Zal wel wennen zijn inderdaad, maar hij mag pas in juni, als ie 2 is. Kan ik wennen aan het idee.

Sterkte en succes met het wennen!
Groetjes,
Miriam