zaterdag, januari 24, 2009

dat is beter




Zoooo dat is beter , een kruidenmengsel van heemst, ijslands mos en smalle weegbree brengt het vermogen van mijn longen om lekker te ademen weer terug , een nare infectie op bronchiën en longen maakten dat "vet"lastig de laatste weken en de medicatie die ik nam deed een boel, maar weinig goeds.
Ik werd alsmaar zieker , deze dame en reguliere medicatie is gewoon haast nooit een match, dus maar weer op zoek naar kruiden ;) om deze infectie het hoofd te bieden . Verder bijen-balsem als smeermiddel en colloïdaal zilver om in te nemen en we komen er wel.
De koorts is flink gezakt , nu nog slechts verhoging en dat is een vooruitgang waar ik heel heel blij mee ben , koorts maakt me altijd zo slapjes , goed dat het er is , dat betekend dat mijn lijf aan het werk is , maar het vreet zoveel energie he .
We gaan dus maar weer heerlijk vroeg naar bed ;-)

1 opmerking:

Miriam zei

Fijn dat het weer iets beter gaat met je!!

Groetjes,
Miriam