vrijdag, januari 09, 2009

nog meer ziek

We blijven ziek , het is een vinnig gemeen virusje wat hier huis houdt . Dacht ik woensdag dat ik wel weer een heel prinsesje was ,werd dat donderdag middag gelogenstraft , ik ging onderuit en goed ook , hele middag geslapen samen met een eveneens zieke Noa , erg zieke Noa wel te verstaan, zo ziek heb ik ze niet vaak thuis , hoge koorts , keelpijn en veel snot.
Ik zelf blijf hangen met een lichaam wat aanvoelt als een fladderend rillend geheel , dwz als ik ga staan of doen , zo lang ik maar stil lig of wat hang gaat het prima en dat is beter , al veel beter dan het was.
Hoofdpijn is er ook volop , dwz , weer als ik beweeg , doe , als ik maar stilletjes niets doe is er niks aan de hand , Merel is ook weer terug in de ziekenboeg , ook zij leek weer helemaal fit , maar is terug op de bank ;((
En Heller , lieve heerlijke Heller ga het vanmiddag ook op , ik kan niet meer spelen mama zei hij verdrietig terwijl ie als een zielig ziek katje op mijn schoot klom .
Hij ligt nu als een lijkbleek warm koortsig vodje op de andere bank .
En dat terwijl ie net 1 keer naar school is geweest ;((
Ton en Rens zijn stoere gezonde mannen ........... die hebben niks ........nog niet , Ton is aan het begin van de kerstvakantie ook geweest , dus die hoeft misschien niet meer ;-)

en ik , ik wil schaatsen .............morgen als het even kan , wie weet , gebeurt er een wondertje vannacht

We zullen zien ;0)

Geen opmerkingen: